Flytt
När det är dags för dig att flytta kontaktar du vår flyttavdelning så hjälper vi dig att skaffa ett larmsystem till din nya adress.
Som tidigare kund hos oss får du nämligen ett flytterbjudande när du har kommit i ordning i din nya bostad. Om köparna av din bostad är intresserade av att ta över din larmtjänst så går det bra. För att kunna göra det behöver du avsluta ditt befintliga avtal hos vår flyttavdelning som samtidigt gärna tar kontaktuppgifter till den/de som flyttar in i bostaden.
Kontakta flyttavdelningen
Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss, eller ring 013-31 78 60 (mån-fre: 9-16, lunchstängt 12-13).
Genom att klicka på knappen accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy
Vanliga frågor om flytt
Hur lång är uppsägningstiden?
Våra avtal för hemlarm har 3 månaders uppsägningstid. Om vi får kontaktuppgifterna till den som tar över din bostad kan vi korta ner uppsägningstiden med en månad. Om du väljer att installera ett hemlarm i din nya bostad har du självklart ingen uppsägningstid. Giltigt för konsumenter.
Verisure företag har 12 månaders uppsägningstid.
Vad händer med mina nycklar vid avslutad inre tjänst med nyckelförvaring?
När du avslutar tjänsten kommer dina nycklar returneras via rekommenderat brev så du har nycklarna i god tid innan avslutat abonnemang.
Hur tar jag bort mitt Yale Doorman-lås?
Vill du ta med ditt Yale Doorman lås i flytten kan du läsa mer om hur du gör här